Nov 16, 2010

Nak Berjaya Kena Berkorban

0

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs200.snc1/6769_97908242981_719487981_2130255_3865021_n.jpg

heh...aku tau ini kerja gila...tapi bagi aku pengorbanan merupakan satu cabaran hidup yg harus aku tempuhi...aku rasa, ini lah dia...sempena hari raya kurban besok ni, aku bertekad supaya lebih teguh menghadapi segala cabaran yg melanda...hero tidak akan berdiam dan menunggu masalah berlalu di bawa angin...tetapi hero akan cuba menghadapi dan cuba menganalisis dan menyelesaikan nya dgn cara hero...walaupun bodoh dari pandangan orang lain...tapi bagi aku, ia merupakan satu cabaran utk mematangkan aku...heh...air coke tidak semestinya sedap jika diminum dgn kehabisan gas...selamat hari raya aidil adha semua...dan selamat tinggal lembu2 dan kambing2 sekalian...nikmatilah setiap oksigen yg di sedut sepuas2nya hari ini...

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)