May 5, 2009

Warning Kepada si Wanita

0

cara-cara lelaki nak mengada / ngurat perempuan.

di kawasan luar :
1. di tepi jalan, lalu seorang/beramai orang perempuan sedang lalu di depan si lelaki; pewiiittt...hai cik adek...nama apa?(opss...ni cara terlalu klasik + bodoh dan menjijikkan aku rasa)
2. kalau ada kereta, cepat2 pegi kat kereta dan bukak pintu sambil usha wat mata macho kat awek tersebut.
3. kala ada motor, dan skarang ni yang market nouvo s/ego s, si lelaki akan duduk tegak dan terus pandang ke depan untuk kelihatan macho dan bergaya dengan skuterramanya.
4. lelaki duduk di tepi jalan dan memandang perempuan yang lalu lalang. si lelaki akan gembira sekiranya renungan nya di balas dengan senyuman atau renungan manja oleh si perempuan. (warning! anda mungkin akan menjadi mangsa wahai si perempuan. jangan sesekali nak balas balik apa2 kat orang2 macam ni. terlalu sangat-sangat bahaya!)



di dalam office/clas
1. saja2 mengacau si perempuan membuat kerja seperti sengaja mengambil pen, dan wat muka horny depan muka perempuan tu.
2. buat-buat muka kesian tahap 5 sen kat pempuan tu dengan harapan perempuan tu akan memberikan sebiji gula-gula(kalau ada apa2 makanan pon jadilah)
3. saja duduk dekat-dekat ngan perempuan tersebut dan cuba ingin memulakan perbualan.
4. akan buat huru hara dalam office/class dengan harapan perempuan tersebut akan mengambil perhatian terhadap perbuatan si lelaki.
5. saja-saja pinjam hp sebab konon-konon nak main game. padahal nak belek-belek gambar/mesej.
6. berusaha berbuat baik terhadap perempuan tersebut dengan beriya-iya nak membantu perempuan tersebut buat kerja walaupun tak paham bende tu pasal apa.

kepada yang perempuan, anda perlulah berhati-hati dengan lelaki ketegeri yang seperti di atas. mereka cumalah buaya-buaya yang tidak mempunyai kemaluan diri serta mempunyai jenis kulit kepala yang tebal. anda mungkin akan menjadi mangsa permainan mereka-mereka ini.

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)