May 31, 2009

Masalah

0

masalah mmg tak penah lari dari hidup seseorang...hurm...sungguh sedih + pelik kenapa masalah ni xpernah abis dalam hidup aku...lepas selesai satu masalah datang 2,3 masalah baru...kenapa la kan nasib buruk asek menimpa aku dalam masa seminggu dua ni...

sapa-sapa rasa baik hati untuk menderma kepada aku silalah calling2 aku k...duit ngah pokai...

hidup macam kembali bujang je...sorang-sorang...rasa sunyi yg amat sekali dibenci suatu ketika dahulu...kurang perhatian?haha...aku dah besar maseh nak fikir-fikir lagi bendealah ni...haih...tapi apa kan daya, perasaan tetap perasaan...ape nak wat ngan penantian yang tertunda...kene la banyak bersabar...semoga Allah memberi petunjuk agak penantian tersebut tidak akan ada tundanya...hanyalah kebahagiaan...

aku dah mula cakap mengarut dah ni...ok...prektikel lagi 2 minggu...buku log 4 minggu x apdet...teknikel report hampir siap...besok pulak staf payphone kene pakai baju hello...wtf!!aku xde baju tu!!abis tu aku nak pakai baju apa!!hahaha...dan besok atau lusa ada tonji-tonji @ sekarang mungkin ditukar kepada nama chiken dance (dengar katanya la)...perkara mengarut oleh staf pernec lagi...haih...duit oh duit...kan bagus kalau kau tida wujud...segalanya dalam dunia ni percuma...(tapi kalau macam ni hidup macam xde nikmat la...haih...dunia oh dunia...)



mood : perasaan benci terhadap sunyi
song listening : sepi from SEPI OST

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)