Jan 16, 2010

Kesimpilan Terakhir Di Semester Terakhir

0

besok (16 Jan) pukul lapan pagi...
barang dah siap pack dah...
tinggal masa untuk berlepas ke tempat terpencil kembali...

semester terakhir...merupakan kesimpulan buat kali terakhir...perjuangan kali terakhir...menjadi legend di dalam poli huh impian aku...hendra kan hero?haha

18 hari bulan aku daftar dan hari tersebut juga bday oh abah aku...hapy bday abah!

ohh...aku sudah tidak reti apa benda yang ingin di tulis...cuma sebagai peringatan kepada diri aku sendiri la jugak kot...

oh hendra...ni semester terakhir anda...anda buat lah sebaik yg termungkin...bukan omong omong kosong tetapi bersekali dengan semangat yang kental dan waja berserta wira...semester terakhir perlepasan terakhir ini bermakna kesemuanya aku keluarkan dengan bersungguh2...segala usaha di ulit tawakal dan doa dari aku berserta keluarga ku berserta sayang ku...harap2 daapat la aku menaikkan kembali darjat pointer aku tu...isk isk...

kepada azam budak serumah aku...hg tunggu je la kepulangan aku di rumah sewa...jangan hg lari dari aku ,selepas hg wat taik kat aku...lalalala...mari kita tengok pahlawan mana yang mati tak lawan... (",)('-')(,")

kepada kawan kawan...kita berjumpa lagi isnin ni...

kepada mak abah, balek hantar hendra tu baik2 la ye...take care...

dan kepada sayang...harap sayang dapat kerja yang sayang inginkan...kalau dapat sambung study, sambung je study ye...take care...jaga mama ngan ayah elok2...sayang jaga kesihatan dan jangan boros taw!simpan duit nak kawen nnt...hahahahaha...i love u so much sayang!!!tunggu abg cuti nnt ye!!

btw, aku sudah ada guitar baru...dan aku sangat sangat sangat menyintainya!!!hahahahha...tq abah!!!

balek poli jadi artis sekejap...hik hik hik...jom tubuhkan band indie jom...hahahah...wtf



si putih ozawa


miss this moment...love u sayang!


0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)