Jan 10, 2010

Item-Item Ke Semester Akhir dan GUITAR

0

so aku ada seminggu lagi seblm masok balek ke polisux polimas...dan aku masih pening apa benda lagi yang patut aku beli dan stanby kan...okok...antara bende yg dah setel slip bsn yg berharga rm200...slip bank islam yg bernilai rm50 minggu ni la kot aku setel kan...lepas tu duit rumah sewa sebanyak rm70...maybe bayar sekali gus...rm350...sonang cite...barang2 yg aku rasa macam nak beli dalam minggu ni...

1. guitar baru
2. barang2an mandi
3. cooler pad bar
4. baju kemeja
5. kasut
6. external hardisc
7. barang2an tulis2an

kalau ada apa2 idea, sila2lah tambah ya...

ok, bercakap mengenai guitar...aku minggu lepas mendapat mimpi yg aku akan mendapat guitar baru pada minggu ini...tapi bayangan guitar itu masih samar2...so, anda bagi idea cikit jenamaapakah guitar tersebut di dalam mimpi aku itu???dan warna apa ya??hik hik hik...malunye nak jadi artis ni...hik hik hik...





Igor Presnyakov hebat dow main guitar

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)