Jan 5, 2010

Hinaan Terhadap The King Of Fighter

0

mood : terkesima
cuaca : hujan
song listening : boys like girl - love drunk

hari ini sungguh bosan...aku dah melayan movie sebangak 5 cerita kut...antaranya,
Jin Notti
Trailer Park Boys Countdown to Liquor Day
500 days of summer
Crow Zero 2
The Time Traveller Wife

cerita 500days of summer dgn trailer park boys tu je bagi aku best!!movie yg lain dari yg lain...500days of summer ni ceritanya lebih kepada fate dan jodoh...fun la tgk macam mana couple ni jumpa kat office yg sama...lepas tu dugaan yg lelaki tu terpaksa terima sebab si perempuan tu xsuka meletakkan label apa2 terhadap hubungan diorang tapi hubungan diorang mmg lebih dari sebagai kawan...dan lelaki tu macam xboleh tahan kot...sampai la diorang berpisah dan si perempuan tu kawen sorang mamat ni...dan si lelaki ni pula jumpa seorang perempuan baru pulak yg bernama autumn...perempuan sebelum ni namanya summer...

cerita trailer park boys ni pulak macam cerita documentary banduan baru keluar penjara...tengok betapa bodohnya mereka dan kaki minum punya orang...hahaha...cite nimerupakan kesah 3 sahabat yg merupakan banduan(kawan sehidup semati) yg ingin membina sebuah Trailer Park(aku pon xtau apa bende tu)...betapa susahnya nak membina semuanya dari bawah...hohoho...aku bagi 4 bintang untuk movie2 kat atas ni...

ops...terlupa...tujuan aku publish post ni sebabnya dikala aku tengah dalam kebosanan, aku bukalah video2 dalam youtube...macam2 aku tengok...sampai la satu tajuk video ini menarik minat aku...

The King Of Fighter Movie Trailer/Interview HD

waahhhh...bila aku terbaca tajuk ni terus aku menjadi...waaahhhh...fyi...hendra bin musonif ini merupakan die hard fans untuk trilogy game The King Of Fighter(KOF)...aku dah main game ni dari version tahun 1994 sampai ke 2003...lepas tu sampai lah ke version 3d punya.... King Of Fighter : Maximum Impax...sory to say...aku memang minat gila ok...fyi lagi, aku ada koleksi komik KOF ni dari KOF1997, KOF1998, KOF 1999, KOF 2001, KOF 2002 dan komik special edition KOF sejarah Kyo Kusanagi dan Iori Yagami. sebelum aku menceritakan lebih lanjut lagi, suka aku menyatakan character2 kesukaan aku dari dulu sampai sekarang.

pertama; Kyo Kusanagi
































kedua ; Iori Yagami

























ketiga ; K' Dash




































keempat ; Terry Bogard



































Kempat-empat character ni merupakan character terhebat yg biasa aku gunakan bila main game KOF ni...xkesah la bila waktu main kat arcade atau pon main kat dalam pc atau pun ps...kiranya aku tak akan kalah la kalau aku ada guna character2 ni...(pernah guna 1 character je lawan sampai bos...kofkofkof...)

baik...kembali kepada topic...aku ketika sedang asyik menonton video di youtube, aku ternampak tajuk The King Of Fighter The Movie...dan aku terus klik dan melihat treiler tersebut...kecewa...huh...kecewa nya...haih...KECEWA SUNGGUH!!!adakah satu lagi movie sampah yg mat saleh nak buat dari character kartun jepun?wtf??aku dah cukup kecewa dgn Dragon Ball...ini pula THE KING OF FIGHTER!!!!siot betul!!!bayangkan!!Kyo Kusanagi rambut pendek dan xbelah tengah...lepastu RUGAL badan kecik dan lawan guna PEDANG...wtf!!!Mai Shiranui xde guna kipas dan lagi pelik dia bersama Kyo??huh...apa jadi dgn Andy Bogard??lepas tu!!!TERRY BOGARD RAMBUT PENDEK!!!WHAT THE HELL!!!ini satu hinaan terhadap si pencipta The King Of Fighter dan hinaan bagi semua kipas susah mati...huh!!kecewa!

korang tgk sendiri la treiler movie ni...



ps - mungkin xramai yg paham apa aku tulis ni melainkan dia pernah bermain game the king of fighter...harap maklum ya...

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)