Jul 25, 2011

I Wanna CUM!

1

puasa semakin hampir...periuk nafsu harus di tutup rapat rapat...lalu di kunci...sedangkan syaitan diikat rapi dgn rantai besi apatah pula kita...harus di kunci segala nafsu nafsu yg ada supaya dapat mengelakkan kejadian rogol beramai ramai dan kejadian ragut di kl sentral...hah? ragut di kl sentral? sory...aku tidak tahu menahu...cuma terbaca status rakan di facebook...

cuaca panas sejuk kelam kabut dan sebagainya...membuatkan suhu badan ku turun naik turun naik seperti melodi indah yg di sulami alunan merdu santana...cuaca sebegini lain sekali ketika aku berada di luar negara...di sini membuatkan aku senang sakit...demam walaupun rutin harian aku selalu melakukan senaman tekan tubi serta joging mengelilingi pulau...adakah gambir serawak boleh menguatkan antibodi aku?? hurm...nanti aku order di mudah.my...

haram...sejak aku baca blog akemal dan peco...penulisan aku lebih kepada benda benda yg lagha...eh...lara...eh...laraalalarala...hmmmppppphhh...

nissin di622mark 2 kenapa susah sangat nak cari hg pabila aku BENAR BENAR nak mencari hg...ketika aku dalam keadaan tidak hirau sungguh bersepah hg berada...di sana di sini...hhmmmpppphhh....

http://images.cheezburger.com/completestore/2010/5/2/129173237872731423.jpg

1 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)