Jul 12, 2011

I Taw I Taw A Putitet

4

sedang asyik ber mirc...mengurat dgn gaya macho yg entah ketahuannya sama ada user tersebut adalah lelaki ke perempuan? cun ke tidak? entah2 bertanduk, berekor ada 1 mata...OMG OMG...aku tidak kisah semua itu...kerana di alam maya ini semuanya ohshem ohshem belaka...lepak di #kampung, #house #mamak dll(aku naik lupa)

inilah kenangan lama...detik2 permulaan pertemuan dua insan antara aku dan peco...kami berhubung melalui MiRC dan kadang kala melalui YM...dia banyak membantu aku dalam memahami ilmu computer dan internet...membuat blog...membuat forum...membuat website...mengenal coding conding...photoshop...dan melalui dia & abg dia juga aku mengenal camera dan gambar...

kenangan begitu indah sehingga tidak terkata...dan secara kebetulan dia lahir sama bulan dgn tarikh lahir aku...maybe sama minggu juga...oh...adakah kita merupakan jodoh peco? aku berasa sungguh gembira...tersipusipu malu... :">

eh! hari ni bday peco(12 July)....aku telah wish pada pagi tadi...dan kini (pkl 10.45am) peco telah meng-reply msg aku...ini bermakna dia tidak overdose malam tadi...selamat...jangan noti noti ok peco...


fuh fuh fuh....

1

2

3

...

HAPPY BDAY PECO...
kalau hg ada kat kl aku dah belanja kepci dah ni...tapi apakan daya...hg xdak...so xpayah la k?? HO HO HO...

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v5182/221/108/719487981/n719487981_2001376_3276041.jpg

4 cemuhan:

ada pun tak blanja...dang ~ tq..

@peco kalau hg sorang xpa...ni ada ja semut2 kat belakang hg nak follow skali...semut2 durjana...betul betul durjana

btw, aku kenai hg kt poli

oo...lupa nak mensyen...

yg uname hg dok kat ksah tu aku igt bot ja... -_-"

syok ngurat bad time tu...

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)