Apr 12, 2011

Seronok

0

...seperti kebiasaannya, keseronokkan tersebut pasti terberhenti di pagi hari...di kala ayam sedang berkokok...sinaran fajar kian meningkat...aku terpaksa melemparkan sejauh mungkin perasaan seronok tersebut...kehidupan seperti biasa...menghadap benda yg sama...bosan...

seronok ni datang sekejap sahaja...bila tidak di belai, atau di jaga, perasaan itu seperti dibunuh...walaupun berada di dalam klimaks...ianya ibarat seperti kain di potong dengan sekali gunting dengan menggunakan gunting yg amat tajam...sekali sahaja...terus...terpisah kain tersebut menjadi dua...bye2 seronok...aku melambai lambai kan tangan ku kepada perasaan seronok yg kian jauh...tapi aku tidak sedih kerana seronok itu pasti akan datang lagi nanti...aku percayakan kehadiran seronok itu yg pasti akan kembali bertaut ke dalam hati aku...aku percayakannya... :senyum:

lihat awan awan yg berarak di sekitar langit...tenang sambil melihat pemandangan di pagi hari...sambil secawan nescafe panas...menaikkan lagi aroma di pagi hari...aku kacau air dengan tenang dan perlahan...aku tidak ingin mengsia2 kan nikmat kurniaan tuhan di pagi hari tersebut...indah nya terasa...

seronok!

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)