Mar 31, 2011

Dah 2 Minggu Dah

1

angin pagi2 membuat kan aku malas nak bangun...bantal2 yg berselerak di atas katil aku yg empuk, di sembam ke muka aku...sedap nya baring...tapi segala kesedapan itu aku tolak ke tepi setelah terdengar azan berkumandang...subuh datang lagi...alhamdulillah...aku lantas bangun dan mandi dan berwuduk...sejuknya air pagi2 hari...selesai bersolat subuh, aku pun menadahkan tangan dan berdoa seperti kebiasaan...semoga hari ini lebih baik dari semalam...amin...aku kembali melihat hp aku...31 March 2011 tertera di hp aku...aku tersenyum keriangan...otak otak matematik aku kini sedang membuak congak congak dan kira kira membuat strategi untuk masa hadapan...senyuman senget di tampal tepat di bibir aku...huehuehue...

aku pun bersiap dan bersarapan. di meja terhidang roast swiss brown mushrooms on garlic creamed spinach dengan air teh bunga 3 layer dengan air coke di tengah2 layer tersebut...walaupun jam telah menunjuk kan jam 7.30, aku tetap cool dan teruskan melayan hidangan yg terhidang...selesai sudah bersarapan, aku pergi melihat ke cermin sekejap...membetulkan rambut ala ala sam bunkface, agak messy tapi masih kelihatan cool...

aku keluar dari bilik dan terus mencapai kunci rumah dan kunci jet peribadi aku..."hello world!Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start blogging!"

huehuehue...aku turun ke bawah dan mengosok badan megan fox dgn sungguh berahi...ya...sangat berahi...


http://geartinggi.com/wp-content/uploads/2010/12/Yamaha-Ego-LC.09.jpg
sumber gambar google

1 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)