Mar 1, 2011

Al-Fatihah

2

semalam aku berasa sungguh terasa dan menyayat hati...susah aku nak luahkan melalui kata-kata...tiba2 terigt kat arwah nenek...arwah atuk...arwah pak lang...pakweni, pakwedol...semalam aku mendapati 3 orang yg ada pertalian dgn orang yg aku rapat telah meninggal kan dunia ini...tiba tiba aku jadi tersentak...sedih jugak la walaupun aku tak kenal, tapi aku paham perasaan orang yg telah kehilangan orang yg tersayang...

semalam pagi aku dikejutkan oleh pemergian paklang fatin aimi...dan dalam tengah hari pada hari yg sama, aku mendapat berita bahawa tokwan abg din telah meninggal...dan pada petang semalam juga ibu kepada fadhli telah meninggal...pali, semoga hg tabah nah...teruskan perjuangan hg kat upsi...jgn sia2kan peluang yg ada...

mari kita sedekahkan al-fatihah kepada mereka yg telah meninggalkan kita...semoga roh2 mereka di tempat orang-orang yg beriman...amin...

2 cemuhan:

al fatihah utk arwah ayah ku jugak..

x dpt dibayangkan..al fatihah..

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)