Apr 2, 2009

Penulisan Mengarut

1

mode : merenk
lagu didengari : snoop dog - ballin
tempat kejadian : office Payphone
cuaca : panas ; dalam aircond sejuk...keadaan = PAJUK

aku tengah gila sekarang ni...kalau korang nak melayan kegilaan aku, meh la baca k... :).


kenapa doremon tida benar-benar wujud di dalam dunia ni? kenapa fujio f fujiko tidak mengrealitikan doraemon. kalau ada kan senang...kalau nak pegi paris, jepun,itali, bila-bila masa je aku boleh pergi dengan pintu suka hati. nanti bila dah sampai sana boleh la shoping sakan. beli ferari sejibik, jam tangan rolex dimond set. kalau tak ada duit, boleh mintak doremon keluarkan duit. senang la hidup. kalau nak rumah, selamber je mintak doremon binakan sebuah rumah yang macam istana. nak ada katil seluas-luasnya dan empuk. bile dah tido sure tak bangun-bangun kan. :) lepas tu, kalau lapar pulak, mintak je doremon keluarkan tikar ajaib yang boleh keluarkan macam-macam makanan yang kita nak...lepas ni pasti tidak akan merasakan kelaparan...hidup senang...perut kenyang...hati senang...GUMBIRA... :D

tak pun, kan bagus kalau ada power macam pendekar laut. kalau lah si tony wong tu bagi aku power 1juta hp macam si pendekar laut ngan zonan tu, dah lama aku aku musnahkan negara zionis. diorang gunakan kereta kebal, misel, m16, ak47,c4...aku guna tangan kosong je sambil aktifkan kuasa putaran medan megnetik 1juta hp, lepastu melepaskan tumbukan maut pendekar laut sambil aktifkan parang neraka macam dalam watak penjejak neraka dalam komik pendekar laut. kalau selain dari pendekar laut, jadi macam goku tak pun naruto pon ok gak...aku ada power kamehameha dengan rasinggan...perghhhh!!lepaih ni, segala kejahatan aku banteras dengan kehebatan yang aku ada...:D



tak pun, nak nampak lebih realiti, aku nak jadi macam slumdog mellionaire...jadi jutawan dengan masuk who want to be a mellionaire. soalan dia ada kene mengena dengan hidup aku. kan best. semua soalan aku boleh jawab. nanti aku masuk pertandingan tu 20 kali cukup la dapat 20 juta. yang lebih-lebih tu aku bagi la kat orang lain pulak. dengan 20 juta tu, 2 juta aku buat rumah sekali interior rumah sekali, 2 juta lagi aku beli kereta,1 juta lagi aku nak wat computer lab aku sendiri...aku jual hosting kat orang lain(dapat gak wat duit. side income) lepas tu, 5 juta aku bagi kat parent aku, 5 juta lagi aku derma kat rumah anak-anak yatim ngan tabung bantuan kebajikan palestin dan yang selebihnya aku buat guna untuk kehidupan aku dan sayang aku serta anak-anak yang akan menyusul kemudian setelah kami kawin nanti...hahahaha...:D


tulus dari hati yang tengah merenk ;
hendrastar kar-chaq

1 cemuhan:

sgt2 merepak ...
tinggi cita2 ko..

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)