Apr 1, 2009

17 March Ponteng Lagi :)

0

17 march

hari ini merupakan hari kedua aku ponteng. :)
hahaha...nakal betul aku kan...hari ini plan yang sebenar...pergi menonton wayang lagi bersama sayang(plan pada mulanya la)
aku tiba di rumah sayang dalam pukul 10:30 pagi seperti biasa. tapi sebelum tu pada pagi tu aku dapat panggilan tergempar.
"abang, kite tak boleh keluar la...:( "
hah!!kenapa???
itulah persoalan yang terpaksa aku lalui sepanjang duduk di dalam bas. lepas tiba di rumah sayang, yang sebenarnya, bukan tak boleh keluar, tetapi adik sayang, si udin nak ikot sekali. hahaha. tak pe lah. bagi la dia ikut. leh tengok wayang sama-sama. elok sangat la kan. yang si along nak pergi Mid Velley, yang si angah nak pegi KLCC, yang si alang nak pergi ampang, si adik ikut si angah. jadinya kosong la rumah tu sampai la ke petang. :)

tanpa membuang masa, jom kita lompat ke dalam lrt ;
naik lrt jelatek dan terus menuju ke KLCC. aku, sayang dan adik sayang si udin...hihihi...
setibanya di klcc, kami pun terus ke TGV untuk melihat movie mana yang akan jadi tontonan kami. :)
mula-mula ingat nak tengok cerita Gang(upin dan ipin tuuu...) tapi show time dia pukul 5 lebeh, so malas la nak tunggu. jadinya kita memilih cerita The Tale of Desperaux. seronok cerita ni. sayang dah cerita dah pasal movie ni dalam post yang sayang tulis. :D

lepas dah tonton cerita tu, kami pun pergi la ke McD. seperti biasa, sayang akan memilih Mc Chiken. udin pula pilih sama seperti sayang. dan pilihan aku adalah double cheese burger yang menjadi kegemaran aku ketika bekerja di McD dulu. setelah abis kita pelahap beger masing-masing, udin terpaksa balik ke rumah sebab dia ada jadual latihan hoki di sekolah dia. jadinya, tinggal la kami berdua. yeay!!hahaha...

lepas dah makan semua, kami pun bersiap berjalan-jalan untuk mencari sweater aku! jalan punya jalan, dari lah kedai converse, adidas, nike, dan macam-macam lagi lah. tak ada satu pun yang sesuai dengan kesedapan mata aku pandang. haha. ada satu sebelum tu di kedai XXXX(lupa pulak nama dia...hahaha). tapi alangkah malangnya baju tersebut tiada saiz. semua free size. cun memang dah cun. macam baju myo oh chentaku! dapat tu memang bangga giler! tapi di sebabkan tiada saiz yang sepadan, terpaksa lah aku berusaha untuk mencari satu lagi yang sesuai dengan aku. jalan punya jalan, akhirnya aku terhenti seketika di I setan. ada banyak sweater yang agak mengancam kecantikannya. ada satu tu, memang aku dah berkenan, tetapi akibat saiz dia XL, aku agak tawar hati membelinya kerana aku inginkan L. tapi setelah dipujuk rayu dan di beri semangat oleh sayang, akhirnya aku telah memilih untuk membeli sweater tersebut! simple!warna hitam plain ada tulisan crazee kat poket kanan nya. :D cantik gak. hehe.

sebelum kami pulang, kami ronda lagi KLCC untuk mencari tempat simpan mp3 sayang. warna hitam dan ada sulaman rama-rama. comel!huhu...kene ngan sayan...tomei2.

lepas dah penat berjalan, kami pun pulang. hantar sayang dulu dan terpaksa tunggu di depan pagar sebab kunci tak ada. terpaksa la tunggu along sayang tu balek. pergh!!balik naik moto! ngan laki mane ntah!bf ke kak long?hahaha...lepas tu aku singgah sebentar di rumah sayang untuk meneguk air masak dan kemudiannya tunggu bas di depan rumah sayang sambil di temani sayang. =]

sayang, thanx sebab luangkan masa dengan abang! i love u so much!!!

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)