Dec 31, 2009

So Long Old 2009 And Hye There 2010

0

New Year's eve is like every other night; there is no pause in the march of the universe, no breathless moment of silence among created things that the passage of another twelve months may be noted; and yet no man has quite the same thoughts this evening that come with the coming of darkness on other nights.


2009 full of memory...evendoe setahun ada 365 hari (and ofkos tahun lompat ada 366hari which i dunno bila lagi tauhn lompat) tapi rasa macam 365 saat je...time is running so fast sampai kan nak kejar masa tu pon xdapat2...itulah penangan waktu di semester lima...oh sungguh sungguh hebat penangannya...malam semalam aku tak fikirkan sangat pasal result...cuma fikirkan mcD, mcD dan sayang...ops...heehee....but when i wake up in this morning, terus dengan segala pantas(walaupun mata setengah pejam) bukak web poli and terus click link utk check result dan teruskan masuk ic dan my matrik number dan click submit dan dan daaaannn...terkesima sebentar...ohhh...terpinga-pinga...ohhh...bak kata peco, ekonomi sungguh result semester 5 ini...1st, i tell sayang about my result and rasa macam tak tau nak cakap apa waktu tu...haiyooo...tapi syukur alhamdulillah jugak sebab semua lulus...

OK!stop cerita sedih...next year ada lagi my last semester...pulon abis2an la waktu tu!!!yosh!!!

2009?
aku telah berjaya tamatkan LI aku dengan seronoknya di Pernec...
aku telah berjaya mengurangkan berat badan sebanyak 10kg waktu balik poli hari tu...dan dalam proses utk menaikkan balik sekarang waktu cuti ni...hahahahaha...
telah bertukar dari nokia ke sony ericsson...maybe next year iphone mini...ops...
dan paling best, aku sudah berbahagia selama 2 tahun bersama sayang... >.< hik hik hik...

dan 2010?
biarlah Allah yg tentukan masa depan aku...aku berdoa supaya dapat yg terbaik je utk kehidupan aku...huhuhu...tapi harapan aku la...dapat abiskan diploma aku akhir bulan 5 ni ngan sempurna & dgn hensem resultnya...lepas aku abis dip, aku akan keje dan kalau dapat keje bagus, aku tangguhkan dulu sambungan ke degree...if xdapat keje bagus, aku sambung degree...dan kemungkinan besar aku akan bertuka course aku ke bahagian yg lebih ke-IT-an such as programming,it,science computer...huhuhu...harap2 betul la pilihan aku kali ni...aminnn...


can i be like this again???hahahahha

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)