Nov 23, 2009

Kesah Panjang Orang Hensem

1


orang kata, jauh perjalanan luas permandangan
orang juga kata, semakin jauh semakin rindu
orang juga kata, pulau pandan jauh ke tengah
orang juga kata, hendra hensem...kan kan?

ohhh...buat kali ke-hatrik-nya...aku telah beraya haji di jitra sensorang hujung minggu ni...(dah 3 kali dah aku xbalek raya haji sejak dok poli)
sobabnya...final nak dekat...duit nak abis...itu semua membuatkan mood aku nak balik merudum jatuh ke tengah...

dan perasaan paleng angker sekali dengan keadaan rumah yg dah macam puaka dengan ketidakbolehfungsian tandas belakang memang menyukarkan lagi keadaan sulit peribadi masing-masing...

lepas tu terkenang dengan markah PB aku yg masih belum menunjukkan sebarang nur di apa-apa subjek menyebabkan tekanan dan presure serta tolakan dan pindahan darah dari jantung ke seluruh anggota badan yg lain semakin bertambah...ini memaksa aku untuk meng-score final...ini sangat mengusutkan...aku tension!please give me a break...i need a coke! BRRRRRrrrrRRRR...she is my new ecstasy...

liabiliti semasa aku sekarang ni dah semakin meningkat dan ini akan menyukarkan aku untuk mendapatkan keuntungan...wtf?masok bab akaun plak...hahahaha...adei...semakin hari semakin terpaksa la aku mengikat perut dan mendatangkan azam untuk jadi kaya pada cuti semester ini...

ini adalah update aku yg terakhir sebelum aku nak memasuki peperiksaan final pada 6,8,9,10 disember ini...dengan masa yg sememangnya menyukarkan aku untuk bernafas dengan sempurna...sapa2 bule wat CPR x kat aku?? :)

adoi kawan...aku tensen skang ni...sob sob...

hurm...rindu nak pergi rumah puaka u'all la... *hik hik*
ampa kompom la bila nak wat babi-que...kut2 aku xbalek lagi ke...leh aku join ampa...kof kof...

*qlique*


1 cemuhan:

ewm . anda mang ensem . bhahaha . syukepw larh blog anda . sempoi ajewk . teruskanlah . ( wah , mcm lagu agnes monica plak )


zizie~

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)