Oct 26, 2009

Update Malas

3

zul pinjam berokben dari wawa...terima kasih ku ucapkan kepada mereka...
baiklah...update malas :

-man utd kalah...siot punya ref!!libepul suap bape ribu ntah kat ref tu...banyak kali leh dapat free kick...tapi satu pon ref xbagi...digimon sungguh!
-direct dalam klas aku jadi target semua pensyarah...OMG...aku dah penat...bagi aku rest kejap bule?
-mode aku berada di dalam mode gila...so,jangan fikir kucing tidak bule mengaum...aww...miaw...
-aku sedang berjinak2 untuk meningkatkan daya semangat aku meng-study-kan diri...hahaha...
-hmmm...akhir tahun ni aku memerlukan duit paleng cemeh 3000...sapa2 bule bankin dalam akaun maybank aku???kalau ada,may Allah bless u... :)
-rambut aku dah panjang + lebat dah ni...serabot...tenset betul...minyak rambut pon nak abis...hurm...nak try Gatsby baru tu la... :">
-besok dak klas gi AKJ...so yg tinggal ada dalam 23 orang...haih...bila la aku leh dapat AKJ... T_T






3 cemuhan:

tak habeh2 alasan reff.. tak lelaki la beb.. fuck you

oh fuck....ref mmg di suap berkali kali...jangan disangkal lagi...dah terbukti banyak kali...last2 baru la ref tu mendapat petunjuk dan hidayah nak bagi red card....padahal awal2 lagi patutnye dia leh bagi....huh...aku dah kira...3 kali kut... B-)

sampai bila ang nk salahkan reff..dh mmg kyataan ManU mmg xleh p ngn Liverpool...huhu~

sorry la hendra ek..kta tgk gem yg akan datang plak noh..hikhik..

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)