Jul 28, 2009

Cleaning Out My Closet

0



I never meant to make you cry, but tonight i'm cleanin' out my closet...

salah satu rangkap dalam lagu eminem - cleaning out my closet...ya...apa nak buat kan...aku terpaksa meng-clean-kan closet aku untuk di packing...bermula hari ini...hari sabtu xlama dah...aku xpuas enjoy lagi...harap2 poli tutup seminggu, mahupun sebulan...tapi lagi baik jika setahun atau selamanya...hahahaha...semangat untuk pijak kan kaki ke dalam klas masih blom kuat lagi...hahahaha...

oh hero akan kecundang lagi...jadual yang ketat dengan permainan gta vice city dan war craft frozen throne DOTA...dan game yg kian menjadi kegilaan kini Command & Conquer General...menjadikan semangat untuk memegang pen untuk menulis nota semakin lemah...kerana permainan-permainan ini akan membawa aku ke dalam dunia yg berlainan...sungguh lain di dalam paradigma emophobia mirage...

saintifiknya, aku memerlukan spinach untuk menguatkan otot-otot ku dan menguatkan semangat aku untuk lebih kuat dan kuat dan kuat seperti uncle popye...

c'mon hendrastar...bangkit...bangun...sedar dari mimpi...ohh...ini semua hanyalah mainan mimpi sahaja...

aku benci bau ubat nyamuk...busuk...

0 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)