Dec 29, 2010

Tak Habis Habis Pasal Bola!

1

sambil memandang ke hadapan...aku teruskan berjalan menuju ke depan tanpa berpaling kebelakang...di kanan dan kiri aku ramai betul orang sedang bising bising...yg sebelah kiri aku jerit jerit "KAMI BANTAH MEMBUANG LOGO 1 MALAYSIA" tapi ada jugak kedengaran suara suara halus "kami menyokong logo 1 malaysia di lupuskan di negeri kami"...ahh..pedulikan lah mereka...kalau kau nak tunjuk kan perpaduan, rasanya logo tu xpenting pon...cukup lah sekadar bendera malaysia yg kita ada sekarang dgn 14 jalur merah putih melambangkan 14 buah negeri yg kita duduk sekarang...bisik hati aku sorang sorang...

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTGq2V9cBQdcUjgiYnxhmYq9GxH-zrr5kfiOJpee0OeNyNhgJKN
*sumber google*

dalam keadaan aku mengomel sorang sorang, aku dikejutkan dgn jeritan dan pekikan kuat yg datang dari kanan aku..."INDONESIA GANYANG MALAYSIA!!!"..."MALAYSIA BOLEH!!"..."3-0!!"..."4-1!!"...oo...ni mesti geng geng yg kaki bola..."LASER!!! LASERR!!!"aduh!mata aku kene suluh dgn laser warna hijau...pelaq nak haram...rosak mata aku hg nak bayaq bil hospital ka!!

http://4.bp.blogspot.com/_khKC4I_WL_c/TPdeYRVmPLI/AAAAAAAAAXM/tDVUYvnlfig/s1600/pix_middle.jpg
*sumber google*

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjYJaErdrXLt0NeUGFRESv4_6k6PcjIfwJsGc02tfO_r3tIx3tHaCwsFCyWe-oWA-wwfSFYhLZeux9mlpKS1VfTHDz3op9uLVjUxsqp25BW0IBj2xmhyG7Ij6qBwQ9C7SUh5aVjm4DSKn2g/s1600/Laser+Piala+AFF+Suzuki.jpg
*sumber google*

ini lah dunia...tak sehebat mana pun...gaduh bagai nak rak...masuk paper sana sini...baru piala suzuki...blom lagi masok worldcup...sedangkan final worldcup pon xde sampai nak gado2 macam ni...masok paper...lawak betul...menjatuhkan prestij bola sepak je...inilah dia...pemikiran negara dunia ketiga...silap2 status negara membangun pun boleh turun sebab kan hal ni... -_-"

ahhhh~!!!sudah lah...menyampah pulak aku baca paper dalam minggu ni...muka depan je dah 4 hari cita pasal bola je...macam kesah pasal rasuah?mana pulak kesah pasal buang anak?mana pulak kesah pasal bankrupsi?mana pulak kesah pasal rompakan?mana pulak kesah pasal bas eksiden?

nyah kau semua dari pemikiran aku...naik bosan pulak...dah lah...layan ipod shuffle aku lagi best...*teet* -play-

http://newtech.aurum3.com/images/apple-ipod-shuffle-black.png
*sumber google*

oh ya...sblom aku terlambat...aku ingin memperkenalkan kepada semua tentang sebuah laman web yg telah aku buat...dah siap ari ahad ari tu lagi...tapi sebabkan malasn ak bloging so aku inform kemudian...tapi kan, kalau sapa yg dok tgk fb aku, memang boleh tau dah pasal website ni...

ok...aku cite secara ringkas pasal website ni...
nama website ni AUTO GALLERY MALAYSIA(http://www.autogallerymalaysia.my)...dan merupakan website utk company Ray Auto Gallery Publication...mereka bakal mengeluarkan majalah mengenai automotif yg dijangka akan di-release-kan pada bulan februari 2011 tahun depan...so di harap anda semua dapat lah menyokong kami untuk mengembangakn perniagaan kami...LIKE US ON FACEBOOK :D


1 cemuhan:

yey bola...bola..ahahah..
tahniah buat pasukan malaysia..walaupun diorang kalah di GBK namun secara aggregate kitalah juara..semangat malaysia..jumaat cuti..yey.!

automotis..automotif..

Malaysia Juara Piala AFF Suzuki Cup 2010 | Penutup Tahun 2010 Yang Cukup Bermakna

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)