Sep 24, 2009

Beraya Di Rumah Mertua

1



jam menunjukkan sudah hampir 30 minit aku sampai...dan tiada sebuah pun bas yg bertanda 'T'...punya la bahang asmara di kala matahari ingin terbenam...sungguh terasa kemerahan kepanasannya...namun...tekad menjadi pilihan hati...tanpa membuang masa, ku angkat tangan azimat ku...sebuah kereta pun berhenti...hebat juga penangan kuasa tangan aku...

"pakcik, hantar saya kat depan tu ya"

dengan kelajuan maksima yg boleh dibawa oleh dia, tidak sampai 2 minit aku telah tiba di destinasi...

ku picit picit loceng yg dari dulu lagi memang melekat di tiang dinding sebelah pagar...seorang lelaki datang...oh...afiq...sudah semakin besar kamu ya...(jangan mara bro...selamat hari raya)
tangan di hulur, salam di sambut...selamat hari raya afiq...

tanpa segan silu, aku buka lapisan kuning di kaki aku yg bernama everlast...dia banyak bergaya dengan aku...terima kasih everlast...lalu, aku terus menerpa ke pintu masuk...udin menonton transformer 2...WAAOOW...gambar bule tahan gak...tapi xpasti la DVD-rip dah keluar...rasanya masih CAM kut...hurm...ok, terus meluru ke belakang...ku salam ayah...ku salam mama...bakal mertua ku...amin...

2 orang dara pingitan masih lagi belum tiba...agak resah gelisah kerana belum berjumpa dengan orang tersayang di kala hari raya...isk isk...

kemudian...mama tercinta menghidangkan mee goreng...sodap!habis licin sepinggan...xlarat masok dah...ngan kueh raya + ayer sirap...mmg lega betui tekak yg sememangnya kehausan...tq mama,afiq... :)

jam 6, baru la tiba 2 dara pingitan...hish...lama sungguh pangeran muda ni tunggu...isk isk...sayang pakai tudung pink..WAOW!!tomey2...

lepak2 dan borak2 ngan sayang,along,mama...pastu balek...eh eh eh...btw,tq mama n along sebab bagi wet raya!!hahaha...dah besar2 ni pon dapat wet raya...segan aih...isk isk...nanti jemput la datang uma abg eh sayang!!! :D



p/s - tq gak kat syami ngan azri sebab sudi lepak2 tengah hari tadi kat klcc...tengok g-force...lawak sakan beb...hahaha...lagu lady gaga menjadi pilihan...hahaha...besok plak raya uma korang...aiyooo...ampa tunggu je la aku nak mai SP owkey... :)


mood : hepi
lagu di dengar : -

jap lagi makan tom yam mak wat...feberet nih...;)

1 cemuhan:

Post a Comment

Segala komen dari anda amatlah dihargai :)